Friday 9 March 2012

gO To Kuala Tahan with my family .. :)


   Hye kawan kawan ? apa khabar semuanyer ?? harap harap ,sehad la yer .. em , minggu ney kitorang budak budak sekolah cuti seminggu ! dalam mase seminggu ney ann ,aku tatao nak buat apa .. aasyik online fb jer , bosan jugak ! tak fb , twitter .. and then blog ! tuh jer yanng aku tao buat .. keje sekolah tolak tepi .. HAHAA ~:D ehh ! tak ada laaa , homework tuh aku buat la nanti .. gilerr tak buat, mampohh kena ngn ustaz Rahim nanti ,, nayee saja ! huhuu ~  emm ,sebenanyer , aku nak share ngn korang picha picha yang aku ngn family pegi kat kuala tahan .. da lama daa kitorang pegi , just aku tak ada masa nak share ngn korang jer .. meyhh la tengok !

Aku ngn my little sis ! ..




my mother with my brother ..


we all ~ HUHUU ..lawak jer muke mak aku .. hehee ~


kitorang kat atas jambatan gantong ! ..


kami sekeluarge .. abg aku yang capture picha ney ... 



atass bot kod .. HUHUU ~


pemandangan dari atas .. 

emm ,sebenarnyer .. banyak lagi picha nyer .. tp , takkan laa aku nak tarokk semua ann ? k laa , lau aku ada masa lagi , aku tarokk lagi picha kat kuala tahan .. k byee !! ..:)


No comments:

Post a Comment