Sunday 22 September 2013

I`M BACK !

 Hye . Assalammualaikum . Rindu aku kat blog niee . Hampir setahun lebih jugak laa aku tak online blog kesayangan aku niee . Bukan tak ada masa nak online tapi aku cuma malas nak online sebab macam2 yang aku kena buat tahun lepass . Syukur Alhamdulillah , tahun nie aku dah berusia 18 tahun . Sekarangg , aku menyambung pelajaran di Tingkatan 6 dekat Jengka 2 jugakk . Result SPM aku tak berapa nak cun sikitt tapi boleh laa drpd tak ada . Huhuu . Sekarangg , aku happy dengan hidup akuu walau pun macam2 masalah yang timbul tahun lepass . Tapi aku kawal masalah tu dengan tenangg dan sekarangg aku kembali bahagia bersama SI DIA . Tapi tak tenang jugakk sebab ada orang sakit hati tengok aku dengan Dia bahagia . Korang nak tau tak sape dia tuu ? Mehh sini aku bagitahu . Dia tuu EX nya pakwe akuu . Tiba2 jer add aku dekat FB lepas tuu komen macam2 kat picha aku dengan Dia . Merepek2 aa dia tuliss . Tapi pakwe aku cakap , jangan pedulikan budak tuu , pa dengan dia dah lama dah putus sebelum kapel dengan ma lagii . Aku ponn , sedikit aa rasa lega sebab pakwe aku dah cakap macam tuu . Sekarang niee , aku tak kesah pon apa yang dia nak tulis kat status dia . Yang pentingg , pakwe aku sendiri yang cakap yang Dia sayangkan aku dan Dia cuma ada aku sorang jer . Walau ramai pon Ex Dia datang lepas niee aku tak akan terus melatah sebab aku pakwe aku tetap sayangkan akuu dan masih sayangkan akuu . Aku pon sayangkan Dia sangatt2 . Hehee . :) Sekarangg , aku kembali bahagia dengan SI DIA . 







Picha yang kat atas tu laa pakwe akuu . Yee aku tau Dia tak sehensem pakwe2 korangg tapi aku terima dia dengan seadanya dan aku sayangg dia sangatt2 . :P . Bak kata orangg , CINTA TAK MENGENAL RUPA DAN CINTA JUGA TAK MENGENAL USIA . Right ?? Tapi Dia sebaya aku jugakk . Huhuu . 




Picha yang nie puulakk time kitorang pergi Kuantan masa bulan 4 hari tuu . Best sangat jalan2 dengan Dia hari tuu . Kitorang spent time bersama sama sampai ke tengah malam . Memori pada hari tu memang aku takkan lupakan . Hehee . Love u . Muahh . Merepek dah aku kann ? Okee never mind . Aku caw dulu lahh . Mau makan tengah hari laa . Hehee . Perut sudah berbunyi nie woo . Huhuu . K byee2 . :P



No comments:

Post a Comment