Monday 23 January 2012

KebOsanan mUlE melanDa dIrIku .. T_T

 B.O.S.A.N ! apakah itu ?? HAHAA ~ aku pon tak tau .. HUHUU ~ just kidding oke ? perkataan BOSAN tuhkan orang selalu sebott .. tapi , tuh orang melayulah yang cakap , dalam BI nyer BoRED ! rite kawan kawan ?? betollkn aku kalau aku salah ! em oke , actually .. aku tengah bosann tahap nak hantokkkan kepala kat dinding dah nie ! bapokk lah gilerr bosannyer malam nie ! korang tak bosan ke ?? tadi aku dah layannzz cerita hindustan kat lappy abang aku , lepas dah tengok tuh ! aku tak tau nak buat apa dah .. cerr bagi idea sikid apa yang perlu aku buat lagi ?? buat homework yang bertimbun cekgu bagi tuh ?? ohh noo !! sekarang aku tak ada mood nak buat kerja sekolah walau pon berlambakk kerja dia .. tolonglah jangan suroh aku buat homework yang hanya  buatkan mata aku mengantok jer .. yess !! walau pon aku tau tahon nie bakal menentukan aku nak jadik apa ! tapi , aku betoll betoll tak ada rasa nak buat kerja sekolah tuh ! tolonglah paham !! uwoo woo !! apa yanng aku mengarot nie ?? lepas kemana dah aku melencong nie ?? bukan ke title aku atas tu pasal BOSAN MELANDA DIRI AKU ?? haa ! kan dah merapu rapu aku cakap .. em , so what ?? korang pedulik apa .. HAHAA ~ i`m crazy rite ?? arrgghh !! tolong lah paham ! aku terrsangat sangat lah bosang sekarang nie ... aku dah tak tau nak menaip apa lagi nie , ada yang aku melalot cerita pasal budakk sorang nie kang ! korang nak tau ke sape ? tak payah lah kot ! not this time aku bercerita mengenainya .. maybe , next time oke kawan kawan ? tapi , ada lah  jugak satu kisahh pasal member aku jugak ! bukan member sekolah menengah yer ! nie member aku time sekolah rendah dulu .. let`s me start with .. Assalamualaikom wahai kawan kawan aku yang sangat aku rindui .. sape ?? emm , of coz budak budak sek. ren. jengka 2 .. aku rindu kat diorang sangat sangat ! entahh diorang ingat kat aku ke tidak lah ! ada yang balekk sini , menyombong taknak bertegor .. aku ponn , malas lah nak tegorr kalau dah sombong nak mampohh ! tapi , adalah jugak yanng tak sombong .. antaranya adalah AZIMAH .. kalau korang kenall dia , bagoss lah .. tapi ,kalau takk .. it`s oke .. :) aku harap harap , one day ... kitorang akan dapat berkumpoll semula macam time sekolah rendah dulu .. aku masehh lagi berharap , macam tahon tahon yanng sebelom nie .. impian aku tuh akan aku tetap simpan .. kalau korang baca blogg aku nie , pleasee !! aku harap harap sangat koranng takkan lupakan kami di jengka 2 nie .. :) oke lah , rasanyer .. dah melalot jaohh aku bercerita nie .. next time aku update baru pulakk ! .. maybe , after sebulan kemudian .. HAHAA ~ tak adalah , esok esok lah pulakk aku publish baru .. em , bye bye .. =_=!

No comments:

Post a Comment