Friday 20 January 2012

my life at Hostel and my whole life .. !

Assalammualaikom semuanya ?? ada baekkah ? aku harap semuanyer baek baek belaka , em oke .. agak lama jugak lah aku tak publish baru aku punyer blog yang comott lagi burokk ney ! .. kan ?? biasalah , aku ann dok hostel .. so , mana ada masa nak online segala bagai ! aku nak ceritalah sikit dengan korang an pasal keadaan aku kat hostel tu .. selama 3 minggu aku dok , macam macam kejadian yang berlaku , aku pon tak paham .. hurmm , kalau aku nak mengeluh berjuta juta kali pon aku nak buat apa lagi , aku dah dok hostel yang bapokk lah gilerr cutenyer tu ..apa yang berlaku kat hostel tu , sorry lah kawan kawan semua , aku tak boleh bagitahu korang sebab teacher ewa marah nanti , takod aku kalau dia dah marah .. hanya kami budak budak aspura ngan aspuri jer tau apa yang berlaku .. oke , bab hostel tu kita tolak ketepi dulu .. sekarang nie , aku nak share cerita dengan korang apa yang aku kena buat time cuti tahun baru cina nie ! .. emm , bapokkk lah giler beshhnyer sebab kitorang dapat kerja rumah sebeban ! semua subject ada kerja ! 10 subject pulakk tu .. urmm , aku redo jerlah ! dah lah dengan folio BM lagi , assignment ICT lagi .. semuanyer nak naik cuti sekolah nie .. mau patah tangan aku menulis ngan menaip nanti .. hurmm , apeee pon tak bolehh ! tapi tak apalahkan , bakk kata member aku tadi dalam Facebook .. tahon nie jer kod kitorang kena jawab soalan soalan yang semuanyer memeningkan kepala tu .. just tahon nie ! tapi , tak tentu lagi .. buatnyer dapat masok form 6 , sama jugak mengadap muka cekgu yang sama sepanjang tahon .. buat kerja sekolah segala bagai ! memang niat aku nak masok form 6 pon , sama macam akak , abang Amy ngan jiran sebelah rumah aku .. semuanyer dapat masok U ... tu yang aku bersemangat siked nak masok form 6 sebab tengok diorang semua berjaya .. tapi , apa pon kita kena berusaha dulu lepas tu barulah dapat kejayaan .. kan ?? emm , oke lah kod .. sampai sini jerlah dulu .. aku pon da mengantok sangat sangat nie ! mata tak boleh nak bukak dah pon .. oke lah , bye bye ! aku mau turu dulu .. wassalam ! .. :)

No comments:

Post a Comment