Sunday 22 January 2012

malaasss ! ...


    Assalammualaikom kawan kawan semua ? oke .. kenapa dengan title aku tuh ? owhh .. bukannya malas apa pon ! aku just malas nak pergi kenduri segala bagai time cuti nie ! .. mak aku paksa pergi kenduri kat rumah mak sedara aku kat kota gelanggi ..mana aku nak , kalau pergi terus balek tak apa lah jugak ! nie .. dengan nak berboraknyer .. letihh aku kalau kena menunggu lama nie ! .. em ,tapi tak apa lahkan .. bukannya selalu kenduri kat rumah dia .. mak aku tidur kat rumah dia ,tadi baru jer pergi ngn abah aku .. aku , akak sarah ngn abang amy pergi pag esok dengan abah .. aku tak bolehlah pakai baju kurung , aku rasa rimas !! rimas sangat sangat !! tapi ,nak buat macam manakan ..  terrrpaksaa lah aku pakai ,takkan nak pakai seluar jean pulakk .. nanti orng pandang pelikk jer kat aku .. tamao arrhh ! kat hostel pon ,aku terrpaksaa sebenarnya pakai baju kurung segala bagai tuh ! .. yelahkan ,aku nak buat macam mana .. kalau hostel tuh abah aku punya memang aku pakai ikot dann jer .. pergi mamm arr kn ngn rules semua tuh .. memang aku takkan ikot .. ehh ehh ! haa !! kan aku dah merapu rapu dah ! .. sebenarnya aku nak cerita yang aku malasss bebenor nak ikot pergi kenduri .. tapi mengenangkan kenduri tuh kat rumah mak sedara aku , terpaksaa lah aku pergi .. okelah , bila bila nanti aku menaip lagi , dah maghrib nie .. masa untuk menunaikan kewajipan sebagai seorang muslim .. a.k.a solat lah .. bye bye ! .. peace yorr ! ^.^v

No comments:

Post a Comment